• Bæredygtige produkter
  • Premium produkter
  • Shop sikkert hos Trusted Shops

Ofte stillede spørgsmål

Vi har ikke dele på lager til hvert produkt. Men du kan altid kontakte os, så vi kan tjekke, om vi har dele til dig. Angiv i e-mailen, at du ønsker at bestille reservedele, hvilket produkt det drejer sig om (produktnavn/reference) og præcis hvilken del det drejer sig om ifølge manualen. Manualerne kan generelt også findes på produktsiden.
Det er desværre ikke muligt at afhente din ordre.
Vi har ikke et showroom eller butik.
Vi leverer i øjeblikket produkter i Holland, Belgien, Luxembourg, Frankrig, Tyskland, Østrig, Danmark, Sverige, Finland, Spanien, Italien, Irland, Ungarn, Slovakiet, Tjekkiet, Slovenien, Kroatien, Portugal og Polen. Med undtagelse af øer, Monaco, Liechtenstein og Andorra.
Vi har ikke en installationsservice. Du kan dog se produktmanualen på forhånd for at se, hvad du har brug for i forhold til installation. Desuden er vores træprodukter forborede og består af flere paneler, hvilket gør dem relativt nemme at samle.
Hvor er det ærgerligt, at du endnu ikke har modtaget bekræftelse. Har du tjekket din spam-mappe endnu? Desværre ender vores e-mails nogle gange der. Du kan også tjekke om din ordre er ankommet korrekt ved at se status på din konto (dette virker kun, hvis du har oprettet en konto). Hvis du stadig ikke har fundet en bekræftelse, anbefales det, at du kontakter vores kundeservice på telefon eller mail.
Kontakt venligst vores kundeservice på telefon eller e-mail, så de kan hjælpe dig videre.
Ja, vi tilbyder betalingsmetoder som Klarna. Hvis du har en konto der, kan du bruge den til at betale os efterfølgende.
Returnering er gratis, og din ordre kan returneres gratis inden for 30 dage. Bemærk venligst, at vi kun kan behandle en returnering, hvis produktet ikke har tegn på brug og returneres i original emballage. Kontakt venligst vores kundeservice. De vil hjælpe dig med returneringsanmodningen.
Kontakt venligst vores kundeservice.
Vi har lige nu en rabatkode, hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev. Vi har også ofte kampagner og rabatkoder. At holde sig helt opdateret; tjek vores Instagram-side!
For at afgive en forretningsordre vil vi gerne bede dig om at kontakte vores kundeservice, inden du afgiver ordren.
  • PayPal
  • Klarna
  • Google Wallet
  • Visa Mastercard
  • Apple Pay
Desværre ikke endnu. Hvem ved i fremtiden. Hold øje med vores kanaler!
Efter din ordre er blevet afsendt, modtager du en e-mail fra os med sporingslinket til forsendelsen. Ud fra dette kan du selv spore forsendelsen hos en af ​​vores fragtmænd. Hvis du stadig har spørgsmål, bedes du kontakte vores kundeservice.